Gps doet slecht bij TomTom benelux op iPod versie 4.2.1 wat kan ik doen om de gps beter te krijgen

Ik kan TomTom benelux updaten maar ik weet nie als ik dat moet doen maar als ik heb update naar de nieuwste versie doet gps het beter dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Eerst de update doen misschien is jouw probleem dan wel verholpen btw ik had me antwoord als reactie gezet vamdaar 2x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is allicht het proberen waard om naar de nieuwste versie te updaten.
Maar daarnaast is het ook aan te raden om na afloop daarvan de ipod eens echt uit te schakelen en weer aan te zetten.(opnieuw opstarten)

Ook kan je eens kijken of er andere (gratis) programma's zijn die gebruik maken van de GPS, dan kan je zien of de GPS het daar ook slecht doet.

Andere factoren die GPS beinvloeden zijn:
- De locatie: In drukke steden, met veel gebouwen om je heen wil het signaal nog wel eens slecht te vinden zijn.
- Het weer: Bij mistig of regenachtig weer is de ontvangst ook vaak minder dan bij onbewolkt weer
- De plaatsing van de GPS: Hoe meer "zicht" de iPod heeft, hoe beter hij kan ontvangen, dus als hij direct aan je ruit zit geplakt kan hij het beter, dan dat hij op de stoel ligt bijvoorbeeld. Ook kan het zijn dat er in het raam een bepaalde coating zit die het signaal slechter doorgeeft.