Kon ineens bericht in Thunderbird niet meer bewerken. Niets deed het meer. Wat is de functie van een script? En hoe moet ik onderstaande tekst duiden?

Ik kon ineens niet meer verder werken aan m'n mailtje in Thunderbird. Ook de geopende fotomap kon niets meer. Ook niet meer gesloten worden. Ook niet 'Doorgaan'. Ik kreeg de pop-up:

"Waarschuwing: Script reageert niet. Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer. U kunt het script nu stoppen, of U kunt verdergaan om te zien of het script zal worden voltooid.

Script: Chrome://messenger/content/messengercompose/addressingWidgetOverlay.js:591"

De opties 'Doorgaan' alsook 'Script stoppen' reageerden niet. Ook de escape toets werkte niet. Wat was hier aan de hand? Kan iemand dat uitleggen?

Andere programma's als Firefox functioneerden wel nog. Maar uiteindelijk heb ik de forceer-stop moeten gebruiken om Thunderbird te kunnen sluiten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

De duiding van de foutmelding is eenvoudig. Het script is vastgelopen op regel 591. Maar ik denk dat jij er verder niet zoveel mee kan. Het is een klein foutje van de makers waarschijnlijk

Wat je wel kan doen is in Google de foutmelding intypen in combinatie met "Mozilla Thunderbird" en kijken of andere mensen hetzelfde probleem hebben gehad. Als het een veel voorkomend probleem is zul je snel een link naar een oplossing vinden. En in ieder geval dat je de laatste versie van Thunderbird hebt geïnstalleerd.