Hoe kan ik de game LE MANS 24 HEURES op mijn laptop installeren, als de installatie halverwege stopt vanwege dat hij geen windows xp vind?

Hoe kan ik de game LE MANS 24 HEURES op mijn laptop installeren, als de installatie halverwege stopt vanwege dat hij geen windows xp vind? dat klopt want ik draai op deze laptop windows 7. Hoe kan ik er voor zorgen dat deze game toch op mijne laptop kan draaien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

waarschijnlijk heb je windows 7 ofso op je computer staan. Ik snap eigenlijk niet waarom je deze game wil spelen uit 2002 maargoed. Blijkt het dat het dus windows 7 is wat je heb of Vista dan rechtermuisknop op de toepassing en dan bij het tablad compatibiliteit even windows xp selecteren. Hierbij houd ie een beetje rekening met met xp. Als je er niet uit komt, geef dan iets meer informatie.