Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Computer probleem

Ik heb een tijdje geleden last gehad van het virus System Tools. Ik heb dat verwijderd met het programma Malwarebytes Anti-Malware. Nu heb ik een probleem. Telkens als ik mijn computer opstart loopt hij vast, soms tijdens het opstarten en soms na 1 minuut (als ik op internet zit). Wat moet ik hieraan doen? Heb Windows Vista.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
506

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hopelijk zijn er "herstelpunten" door Windows Vista aangemaakt van bijvoorbeeld 10 á 12 dagen terug .
U kunt het altijd proberen,ook al is het prima,dat Uw pc tenminste wel (weer) start,om een systeemherstel van vóór het moment,dat dit virus op Uw pc werd ontdekt.
Stel,dat het rond Koninginnedag was..kies dan een heerstelpunt van bijvoorbeeld 28 April o.i.d.
Dit had trouwens tevens een betere volgorde geweest.
Als U dit meteen had gedaan en vervolgens Malware Bytes'had laten scannen- voor alle zekerheid,was dit nu ook niet aan de orde geweest.
Probeert U het- soms duurt het bij verder terug gaan nogal lang,blijf geduldig en laat Windows deze absolute belangrijke taak alsnog uitvoeren..want ik vermoed,dat het té diep in het register is genesteld,met als gevolg traagheid en vastlopers.

Groet:Zoekertje

PS: Start>>>Programma's>>Bureau accessoires>>Systeemwerkset>>Systeemherstel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

F8 drukken voor je windows opstart zou ik proberen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer antivir te downloaden, daarnaast ccleaner; het is gratis. Typ het in Google.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding