Ik heb geen aap staartje ....... kan ik mijn toetsenbord instellen???

de ik heb geen @staartje op mijn toetsenbord, oftewel ik heb het wel op num2 maar ik kan het niet toetsen is dat te maken misschien met de instellingen van het toetsenbord??? eigenlijk mis ik er wel meer tekens maar de aapstaart s voor mij het belangrijks nou, ik snap niet hoe krijg ik de tekens allemaal weer gewoon,,, ik moet het steeds kopieren en plakken van de web!!! help graag .......

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
19.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de 1e zin van je uitleg type je m toch...?!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je niet gewoon 'shift' inhouden en dan op de 2 drukken? Of begrijp ik het probleem niet goed?

Het beste antwoord

Hou ctrl en Shift tegelijk ingedrukt, en als het goed is doet je toetsenbord het weer normaal. :)

Toegevoegd na 13 minuten:
Het kan te maken hebben met de instellingen van je toetsenbord. Dan heb je hem waarschijnlijk niet op Nederlands staan.
Ik heb het even opgezocht en op deze site leggen ze het goed en helder uit!
http://www.microsoft.com/netherlands/artikelen/productiviteit/toetsenbord.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precieeessss dat was ht dan ctrl en shift ...zo simpel eigenlijk eindelijk doet ht weeer yahh thankssss
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
thx
yahh

Andere antwoorden (4)

Heeft u de toetenbord wel op de Verenigde Staten
(internationaal) stand staan? Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij gebeurt het regelmatig dat mijn toetsenbord ineens, zonder dat ik erom gevraagd heb, op Nederlands staat. Rechtsonder op de taakbalk zie je wat tekentjes (bij mij tenminste). Een daarvan is een toetsenbordje. Als je daarop klikt, kun je het toetsenbord op Verenigde Staten zetten, dan is het weer opgelost.
Als je dat niet op je taakbalk vindt, moet je het even in het configuratiescherm opzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook dat is weer op te lossen door naar taal en regio te gaan tabje toetsenbord, "verander toetsebord" en dan NL verwijderen. Hoef je niet elke klip klap dat terug te zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met mijn dank :-)
Het kan ermee te maken hebben dat de tekens op je toetsenbord op NL zijn ingesteld. Dan zitten sommige tekens op een andere plaats dan op je toetsenbord wordt aangegeven. Probeer het eens als je op EN (Engels dus) instelt. Bij mij staat onderaan mijn scherm NL en als ik daarop klik kan ik het veranderen in EN.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het wijzigen van de toetsenbord instelling is inderdaad de oplossing.
Mocht je daar problemen mee hebben, of in het geval je ooit in het buitenland bent en daar in een internet café een toetsenbord voor je krijgt zonder apestaart, dan kun je met de toetscombinatie ALT+064 ook een apestaartje krijgen.
Hiervoor moet je wel het nummerieke toetsenbord aan de rechterkant gebruiken.