kan je windows 8 downloaden als je hem al een keer heb geactiveerd?

Ik heb een maand geleden Windows 8 gedownload (gekocht) en op m'n laptop geïnstalleerd. mijn laptop is kapotgegaan en teruggestuurd naar HP maar met Windows 7 ipv. Windows 8, kan ik Win8 weer opnieuw downloaden en dan weer gewoon de 'oude' productcode gebruiken of gaat dat niet ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je Windows 8 online hebt aangeschaft, staat er boven in je order bevestiging een link waar je Windows 8 kan downloaden.

Ben de beroerdste niet, en heb dit even opgezocht in mijn eigen orders email ;-)
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=262204

Geef in dit programma je Windows 8 licentie code in, daarna krijg je de mogelijkheid Windows 8 te downloaden als .iso of te downloaden voor installatie vanaf USB-Stick.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor, dat gaat. Zolang je 1 apparaat met die serial gebruikt, is er geen enkel probleem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het downloaden zal wat lastiger zijn. Maar je kunt wel de zelfde product code gebruiken . Jet beste kun je na gaan of er iemand in je vrienden/familie krijg èèn cd heeft van Windows 8 zo dat je deze kunt gebruiken

Tip: als je Windows 8 opnieuw hebt geïnstalleerd maak dan èèn systeem kopie op een Externe hardeschijf dan kun je die terug zetten

Ook is het verstandig om na te gaan of jou laptop Windows 8 wel aan kan?\
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarom is het handiger om het via een cd te doen? kan ik hem niet gewoon downloaden zoals ik dat al een keer gedaan heb? en mijn laptop kan het aan, heeft er een maand op gedraaid maar vanwege een hardware fout moest hij terug naar HP (hij is ook nog maar 1 jaar oud)