De computer wil niet meer opstarten, hoe moet ik dit oplossen?

Ik heb net op onze computer Ubuntu geïnstalleerd op een USB-stick. Het duurde een half uurtje en alles verliep vlekkeloos.

Dan word er gezegt dat ik het systeem opnieuw op moet starten. Nu doe ik dit maar krijg ik continu een melding
GRUB Stage 1.5 Loading...
error 21 en soms 25.

Ik krijg alleen maar de bootable cd van Ubuntu opgestart, niet van de USB-stick en Vista 64x die op de harde schijf staat ook niet.

Wat moet ik doen om hem weer normaal op te laten starten?

Weet jij het antwoord?

/2500

opnieuw beginnen met formatteren en dan alles opnieuw instaleren bij voorkeur met het oude besturingssysteemwat er op stond voordat je begon.

Probeer eens met een Hiren's bootdisk of je het systeem kan starten? Vandaar uit misschien een repair doen?

Bronnen:
http://www.hiren.info/pages/bootcd

Staat in jouw bios soms nog dat je kan opstarten van een USB stick. Heb je dat veranderd kort geleden? terugzetten dan!

ik kan je misschien wel verder helpen. heb je misschien een recovery disc bij de pc gekregen? zo ja gebruik die dan. die kan alles terug zetten zoals toen je voor het eerst de pc aanzette. en zo niet dan moet je jouw besturingssysteem opnieuw installeren. de meeste mensen gebruiken windows. je krijgd dan een oem versie mee met een schijf en een code (licensie) om het pruduct te activeren. als je die hebt dan moet je windows opnieuw installeren. als je een apple pc gebuikt dan kan ik je niet verder helpen. hopelijk lukt het. veel succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100