pc is kapot?

na een update die faalde voor een nvidia driver doet me pc niks meer. internet is weg, oud thema en ik kan geen een programma meer starten. als ik beste weergave soe veranderd niks

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

via systeem hertel in de modes F8 (indrukken bij opstarten)de zaak proberen te herstellen is de beste optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het klinkt een beetje alsof de veilige modus reeds actief is! Maar systeemherstel is wel de way to go!
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar moet je echt naar toe, dat start niet uit zich zelf op.
System restore? Zoek even naar herstelpunt in je pc en zet m terug naar voordat je die update uitgevoerd hebt.