Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb foto's gemarkeerd in IPhoto. Maar alle onderwerpen in mapje 'Gemarkeerd' staan door elkaar. Kun je de gemarkeerde foto's ordenen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
811

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik had een soortgelijk probleem,maar dan met muzieknummers welke ik in een submap heb staan. Door de nummers stuk-voor-stuk van naam te veranderen door er slechts cijfertjes aan vast te plakken als het ware. Voorbeeld: Ik heb dus een Hoofdmap>>Submap ( met de naam van de artiest J.Mayer) staat deze submap dus met de letter aangeduid. In deze map stonden diverse nummers kriskras door elkaar. Nu niet meer de titel van bijvoorbeeld "Daughters"is nu veranderd in "1Daughters" waardoor deze dus vanzelf bovenaan staat en zo verder. Ik weet,dat het veel werk is,maar als het gereed is heb je er veel gemak - en minder ergernis- van.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ordenen als in groeperen per gebeurtenis? Ja dat kan. Via 'add' kan je een nieuw album aanmaken, en dan daar foto's in slepen. Zie hier de internationale beschrijving: http://www.apple.com/support/ilife/tutorials/iphoto/ip3-1.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding