heb driver nodig voor hp psc 2175

heb windows vista en kan geen driver vinden voor mijn printer kan iemand mij helpen? dank alvast

Toegevoegd na 2 minuten:
mijn printer is een hp psc 2175

Toegevoegd na 2 uur:
sorry maar bij de hp site zeggen ze dat het besturing al geintegreerd is dus krijg daar niks

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Op de website van hp staan alle drivers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan dat opzoeken via Google en tip het je gegevens van je printer dan geeft het meestal laatste software van je printer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In bijhorende link kan je je driver downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet eerst je besturingssysteem selecteren. Vervolgens moet je de stappen volgen. Lukt dit niet?