hoe kan ik als de computer vast loopt hem weer goed maken rowen hoe maak je de computer als ie vast staat mag ik antwoord

bhkj

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Rowen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trefwoord chocolade ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfs dat kan ik er niet van maken.

Antwoorden (3)

Resseten (herstarten) met de reset knop. Als dat niet werkt 10 sec. de aan/uitknop ingedrukt houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal helpt het om de stroom er voor 2 minuten uit te halen. De tijdelijke bestanden van de PC worden dan verwijderd en je PC start weer fris op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ie echt gecrasht is kun je in het begin f12 of f11 indrukken. dan gaat hij weer naar het begin zoals je hem hebt gekocht. je raakt wel al je bestanden kwijt.