Mijn geluid doet het opeens alleen maar met koptelefoon!

de titel zegt het.
Hij geeft wel aan dat hij het doet.
En hij staat niet met roodkruisje, ik heb ingebouwde speakers.
En ik heb de kabels gecheckt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.6K

Het beste antwoord

klik eens op het luidspreker icoontje en dat op mixer.
Je kunt hier het volume aanpassen. Kijk eens bij apparaat, of je daar wel interne speaker hebt geselecteerd, en niet line-out. Als hij op line out staat, als standaardapparaat, dan doet alleen de koptelefoon het. Je moet de gewone speakers al standaardapparaat instellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje

Andere antwoorden (1)

Zou je iets meer over je situatie kunnen uitleggen, heb je een laptop? Wat je sowieso kan proberen is even de driver opnieuw te installeren. Is de aangesloten koptelefoon usb of met jackstekker?

Wat je kan proberen is de driver opnieuw installeren