Foto's van iMac naar iPad

Wie kan mijn duidelijk/ eenvoudig uitleggen hoe je foto's van de iMac naar de iPad kopiëren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (3)

Download en installeer iTunes.
Dan synchroniseer je je iPad met iTunes en klik je op je iPad daarna klik je bij iTunes op het tabblad foto's. Vanaf hier kan je foto's erop en eraf halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt ten eerst iTunes nodig, Start iTunes op en verbind je iPad met je computer dan zie je je iPad verschijnen in iTunes (zijkant) klik erop. Nu zie je een plaatje van je iPad en hoeveel geheugen je nog hebt klik dan boven op het tablad foto's en kies je op de gewenste optie dus of je al je foto's uit de map afbeeldingen wil kopieren of akleen een bepaalde map. Als je map er niet bij staat moet je hem eerst kopieren uit een andere map zodat hij bij afbeeldingen en staat en dus niet in een andere map. Als je zelf geselecteerde foto's erop wil zetten ga je naar afbeeldingen op je pc en maak jeeen nieuwe map aan daar zet je alle foto's in die je op je iPad wil zetten. Nu ga je weernaar iTunes en klik je op de map die je wou (bij je afbeeldingen tablad) en klik op toepassen dan gaat hij synchroniseren eenmaal klaar haal je iPad eruit en check je foto's en ze staan erop.

Als je nog vragen hebt....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met deze Mac iPad overdracht software, kunt u maken, bewerken en verwijderen iPad afspeellijsten. Wat meer is, kunt u iPad met Finder en gebruik het als een draagbare harde schijf. Ook zul je zien dat een snelle zoek en filtermogelijkheden tools helpen je raakt wat je wilt net zo gemakkelijk als iTunes doet.

Werkt met alle modellen van iPad en iPod met inbegrip van iPad, iPod classic, iPod nano, iPod nano 5G, iPod touch, iPhone 4, iPhone 3G, iPhone 3G, enz.