Mijn laptop werkt niet meer!

Als ik mijn laptop aanzet, springt hij gelijk weer uit. Ik heb de ventilators schoongemaakt en een nieuwe voeding gekocht. Toch doet hij het niet meer? Ik kan ook niet in de bios of in windows komen.
Als ik hem alleen op de accu aansluit doet hij het ook niet.

Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zoals U dit probleem in Uw vraag beschrijft ligt het aan de aan/uitschakelaar. Deze zou best eens niet goed vast kunnen zitten,mede omdat U vermeldt,dat Uw laptop meteen weer uit springt.OM in dezelfde "hoek " te blijven kan het aansluitpunt c.q. de ingang waar de batterij zit niet in orde kunnen ,zijn.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk even of je ander geheugen kan proberen