Hoe krijg ik een 2e versie van w7 uit mijn bootmanager?

Ik heb 32 en 64 bit w7 respectievelijk op de C en D schijf gehad hierbij moest ik in het bootmenu dus kiezen welke ik op wou starten. Kort geleden heb ik 64 er af gehaald en de D via cmd.com geformatteerd. Nu heb ik alleen als ik mijn laptop opstart nog steeds de keuze tussen 2 besturingssystemen. Hoe krijg ik die van 64 bit daar uit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het al gelukt?

Antwoorden (1)

Probeer EasyBCD eens! Dat is een gratis en veelgebruikt programma om je bootmanager te 'managen'... Succes ermee!

Vergeet VistaBootPro, dat is alleen voor Vista. Fout je van mij [shame]...