Ik heb bij mijn computer als die aanstaat, onderin bij die balk de programma's niet op een rijtje maar rechts bij de balk, hoe krijg ik dat goed?

Ik heb onderin bij mijn pc bij die balk de programma's niet goed, hoe krijg ik die weer goed, ik heb er een foto van gemaakt.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb windows Vista

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je Windows Vista?? Toegevoegd na 1 uur:
Zo te zien probeer je een Windows 7 look te krijgen; Kijk eens in het register of je dar wat kunt vinden.

Het beste antwoord

Click eens met RECHTS op het icoontje van Windows en je kunt aangeven of de icoontjes wél of niet getoond mogen worden ! Klaar.

Groet:Zoekertje

Verder is er nog een perfect stukje software - Engelstalig- om Windows nóg beter naar de hand te zetten:

http://sourceforge.net/projects/classicshell/

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 2 dagen:
Op eigen verzoek d.m.v. een berichtje hier nog wat ( uitgebreidere) aanvulling :

De taakbalk:
Door met rechts op een leeg gedeelte van de taakbalk te klikken, kunnen de Eigenschappen ervan worden bewerkt. De optie 'Taakbalk automatisch verbergen' kan in Windows Vista beter niet worden gebruikt omdat Windows belangrijke administrator meldingen op die taakbalk toont. Wanneer deze meldingen niet zichtbaar zijn voor de gebruiker, blijft het onduidelijk waarom de gevraagde handeling niet door Windows wordt uitgevoerd. Een verdubbeling van de hoogte van de taakbalk (door de bovenkant van de taakbalk met de muis omhoog te slepen) creëert meer ruimte voor het snelstartmenu en de actieve vensters. Tevens ontstaat er zo meer ruimte om de dag en datum onder de tijd te tonen. Hiervoor moet de taakbalk wel eerst worden ontgrendeld (klik met rechts op de taakbalk en de-activeer de optie 'Taakbalk vergrendelen').