windows start niet op

mijn pc viel uit, opnieuw opgestart toen deed hij niets. nu is na meerdere malen opstarten de laptop zover dat ik de achtergrond van windows 7 heb en een muisje, alleen niet de accounts of wat dan ook. wat kan ik doen om hem weer aan de praat te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

Mhhzz, ik denk toch dat je het beste windows opnieuw moet installeren, ik hoop dat je wel een back-up hebt. Of probeer iets in de bios scherm te doen, google maar is, ohja met thepiratebay kun je win 7 wel downloaden, ik hoop dat je weet wat dit is, en zoek een met de meeste seeders he :) anders moet je even wachten tot morgen.. Dan geef ik je wel wat links, want ik zit nu op mijn iphone. Vladimir.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al in de veilige modus opgestart? Anders vrees ik dat je Windows opnieuw moet installeren maar dan ben je wel al je bestanden kwijt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer als je alleen achtergrond en muis hebt eens of ctrl-alt-del nog werkt, als je gelukt hebt kan je taakbeheer starten, als je dan op uitvoeren klikt en je opent explorer krijg je met een beetje geluk je icoontjes terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stop er eens een ander geheugenbank je in. Kijk even of hij het dan wel doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je ook kan doen is het volgende...
Start in veilige modus op en als je een standaard scherm ziet probeer dan naar systeemherstel te gaan. Dit zul je in de eerste instantie met de tap-toets moeten doen omdat in de veilige modus de muisdriver waarschijnlijk niet geinstalleerd is. Kies vervolgens een eerdere datum van een tijdje terug. Als je dit ziet, klik je die eerdere datum aan, en klik op enter. Je pc geeft aan dit uit te voeren.
Daarna start de pc opnieuw op, op een eerder aangemaakte datum... Hopelijk werkt het.

En tot slot... Zo behoudt je je bestanden zonder verlies.

Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit lijkt verdacht veel op (diverse) beschadigingen in de Windows installatie. U kunt het beste in veilige modus opsarten- terijl U de originele Windows installatie CD in het daarvoor bestemde station hebt gelegd-.
Als veilige modus is geladen >> Uitvoeren >>

sfc/scannow
Enter. Dit herstelt de beschadigingen en hoogstwaarschijnlijk vervangt het deze door juiste.
Vervolgens de virusscanner de hele harde schijf laten scannen.

Groet: Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou in de pc winkel even raad vragen ,