Hoe krijg ik weer normale Windows 8.1?

Hallo,

Ik heb gister mijn Windows 8.1 geupgrade naar Windows 8.1 Pro met Media Center Build 9600. Maar nu krijg ik de hele tijd de melding dat ik Windows moet activeren. Maar die code heb ik al lang niet meer. En ik zou weer de gewone Windows 8.1 willen. Zou het kunnen dat ik mijn pc naar fabriek instellingen kan terug zetten help dat?
Alvast bedankt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

als je de recovery bestanden van je pc hebt verwijdert/geformateert bij het installeren kan je dus niet meer terug naar de vorige windows. Maar Het kan zijn dat de recovery bestanden nog in je schijf staan. Wat je kunt prorberen is om de pc weer te recoveren naar de vorige windows.

Je hebt waarschijnlijk een illegale Pro versie gebruikt als je de code niet hebt. Je hebt namelijk niet de code nodig van de oude windows installatie, maar die van de Pro versie. Als het goed is heb je die gekregen bij de aanschaf van die Pro versie.. Toegevoegd na 1 minuut: O ja, wat betreft je eigenlijke vraag. Terug zetten kan niet meer. Leermomentje.....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100