Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

computer blijft hangen in dmi pool data

De computer wil niet verder dan het verifying DMI pool data scherm, we komen ook niet in het bios scherm

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
632

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Mogenlijk een defect geheugen bankje?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit komt op mij over als een fikse beschadiging in Uw O.S.
Ik ga er van uit,dat het een Windows besturingssysteem is.
Verder is et zo,dat als er inderdaad een beschadiging aan het O.S is,dat de Bios ook niet altijd even vlotjes te benaderen is. Mermalen en snel achter elkaar op (bijv. de F10 toets drukken ,kán nog wel eens uitkomst bieden )
Toch is dat niet altijd nodig en adviseer ik U,om de originele Windows installatie CD in het station te plaatsen en te trachhten d commando-box op te roepen gevolgd dor in deze Dos-box het volgende in te typen:

scf/scannow

zodat beschadigde bestanden kunnen worden. Vaak lukt het om een niet-traceerbaar/ontdekt virus - van Uw systeem dergelijke beschadigingen aan te brengen.IK vermoed zelfs een Trojaans paard.

Succes en groet: Zoekertje

PS: Systeemherstel helpt niet altijd. Wilt U dit wel,dan uiteraard NIET naar dat van gisteren maar ietsje langer terug..kiezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding