Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

elke keer als ik een programma op mijn laptop wil openen (internet, skype, msn enz...) krijg ik een melding dat een onbekend programma toegang tot

mijn computer wil verkrijgen.
dan staat er exefile.exe en dan kan ik vervolgens op annuleren of toestaan klikken.
ik heb uiteraard al een virusscan gedaan maar die bleek prima in orde. weet iemand wat dit is en vooral hoe ik er vanaf kom want het is erg irritant

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
499

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het schijnt iets te maken te hebben met eve online. Zegt dat je iets? Opzich lijkt het verder onschadelijk te zijn. Al is het wel mogelijk dat als het een besmet bestand is dat het bv al je keyboard aanslagen kan opslaan. Je kan exefike.exe wel gewoon sluiten in je taskmanager zonder dat het problemen oplevert voor je laptop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ctrl alt en delete tegelijk indrukken. Dan opent windows taakbeheer. Dan kies je tabblad "processen" en daar in de lijst vind je die exe file. Klik hem aan en daarna onderaan op " procer beindigen". Dit moet je wel elke keer opnieuw doen als je de laptop weer uit en aan zet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding