ik heb één programma met adobe geopent en nu opent de computer daar alles mee maar moet normaal openen zoal teamviewer, waarmee opent hij dat normaal?

ik heb windows vista en de laptop is opgestart in veilige modus met netwerkmoelijkheden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Er heeft dan een vinkje gestaan voor de regel dat álle programma's met Adobe geopend moeten worden. Dat vinkje moet je dus weghalen. Dat doe je door naar het configuratiescherm te gaan. Kies dan voor Standaardprogramma's, en vervolgens voor Een bestandstype of protocol aan een specifiek programma koppelen. Daar kan je de koppeling wijzigen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zie bij het configuratiescherm geen standaardprogramma's staan
Je kan de default programma's voor die extensie nakijken.

Teamviewer heeft bestanden die eindigen met .tvs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klik rechts op het te openen bestand, en kies in het drop down menu voor "openen met", vink daar eerst onderaan aan "altijd hiermee openen" (of zoiets) en kies dan in de lijst met programma's, of via de tweede optie "bladeren" het programma waarmee je het wil openen, et voilà het opent er voortaan mee. Succes