laptop start niet goed meer op, hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb een week geleden me laptop (toshiba satellite) naar fabrieksinstellingen gezet, na het opnieuw opstarten deed alles het gewoon goed. Toen ik me laptop uitschakelde moest die 190 updates installeren, opzich geen problemen mee, maar de volgende dag wilde ik me laptop opstarten en gaf die een blauw scherm met daarop dat er een fout was in windows 7 (afbeelding).
Na een aantal keer opstartherstel te hebben gedaan (via F7 bij opstarten) en ook meerdere keren teruggezet naar een vorige versie, startte me laptop eindelijk wel goed op. Na het uitschakelen moest die weer updates installeren en kreeg ik de volgende dag weer hetzelfde probleem, weer precies hetzelfde gedaan en na 3 uur was die weer opgestart.
Dit probleem doet zich nu eigenlijk elke keer voor, omdat bij het uitschakelen elke keer vereiste updates worden geïnstalleerd.
Nu de vraag, wat kan ik doen om dit probleem op te lossen, ik heb over twee weken mijn examens en heb dan liever een laptop waar ik meteen op kan en niet eerst 3 à 4 uur op hoef te wachten.
Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer eens de accu eruit te halen, en de kleine batterij (CMOS batterij), en dan de aanknop 30 seconden indrukken. Dan alles weer terug doen en dan weer aan doen.

Antwoorden (1)

de error irq less or equal heeft te maken met je videokaart drivers
waarschijnlijk installeert je laptop steeds de laatste driver van windows update maar dit is vaak een vrij universele driver of uitgeklede driver
waarschijnlijk ben je beter af de driver van de fabrikant er op te zetten.

Misschien moet je als je op de site van de fabrikant ook even zoeken naar de intel chipset driver en die vooraf installeren deze kan er ook mee te maken.
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb een Toshiba Satellite L750D windows 7 64-bit ik zie meerdere bestanden om te downloaden bij deze website bijvoorbeeld:
http://laptopdriversbd.blogspot.nl/2012/10/toshiba-satellite-l750d-win7-64bit.html
Is dit betrouwbaar, zo ja, welke moet ik dan downloaden en hoe kan ik het uitvoeren? Bedankt voor de snelle reactie!
capthavoc
9 jaar geleden
http://www.toshiba.nl/innovation/download_drivers_bios.jsp?service=NL?service=NL dat is de betrouwbaarste bron van de fabrikant zelf maar misschien
kan je ook driverbooster proberen ? http://www.iobit.com/driver-booster.php