Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Help het beeld van mij laptop werd zwart en nu krijg ik helemaal geen beeld meer. Het lampje op de laptop van de accu brand tevens ook niet meer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
640

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik moet bekennen dat ik geen verstand heb van electronica ofzo. maar een kennis had een keer het zelfde probleem. Hij heeft hem toen open gemaakt en uitgezogen met de stofzuiger (wel voorzichtig doen natuurlijk) Daarna deed de computer het weer! Soms hoopt er gewoon te veel stof op in een computer.

Je kunt er natuurlijk ook gewoon mee naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt, om hem te laten repareren als dat nog mogelijk is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
controleer even alle verbindingen/stekkers ook bij de adapter. Heb het al eens bij een collega gehad dat deze los zaten en er dus niet werd bijgeladen waardoor op zeker moment de accu leeg was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je je laptop aan netstroom staan? Anders lijkt het mij dat je accu leeg is en dus je laptop uitstaat... Maar ik neem aan dat ie het echt niet meer doet ;) Ik zou ermee terug gaan naar de winkel zodat zij hem weg kunnen brengen om hem te laten repareren. Als je garantie erop hebt, dan heb je misschien geluk. Zo niet, dan zal je reparatiekosten moeten betalen. Anders heb je er helemaal niets meer aan als ie geen beeld meer geeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koppel de adapter los van de laptop en haal de accu uit de laptop en druk daarna de aanknop even in. Sluit daarna de adapter aan en probeer of de laptop (normaal) aangaat, dus zonder dat de accu erin zit. Als de laptop het nu normaal doet kun je proberen om de accu weer terug te zetten en kijken of hij blijft werken. Als de laptop ook na de genoemde stappen niet normaal opstart is waarschijnlijk het moederbord kapot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding