Windows installer werkt niet

ik wil Magix webdesigner 6 probeer versie installeren op mijn laptop.
maar dat lukt niet krijg de melding Windows installer werkt niet.
Nu heb ik op een pc dit gisteren ook gedaan en daar werkt het wel.
Komt het dat je dit niet op twee pc kunt doen.
De systemen zijn Win 7

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Doe eerst de windows update eens volledig.
Lukt het dan nog niet, verwijder dan de installer en installeer deze vervolgens opnieuw.
Tenzij je een serienummer moet invoeren tijdens installeren mag het installeren op meerdere pc's geen probleem zijn.
succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als het goed is moet hij gewoon kunnen installeren.
anders moet je even nagaan hoeveel bit het software nodig heeft om te draaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou ook eens een Windows InstallerCleanup kunnen laten lopen, welke te vinden is in de bron.

Hiermee worden kapotte installatiebestanden verwijderd. Dit tooltje verwijderd dus géén programma's van je computer.