Ik had precies hetzelfde probleem! Ik bracht mijn computer toen naar een specialist die hem weer aan de praat kreeg. Mijn pc was echter héél langzaam geworden, toen had ik een nieuwe computer gekocht (een Apple, omdat het bijna onmogelijk is om daar een virus op te krijgen).

Groetjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druk op control alt delete, linksbovenin menu openen, klik: proces starten en typ explorer.exe in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rechtsklikken op bureaublad. Beeld - alle pictogrammen weergeven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zie ik ook, daar heb ik voor gekozen.

Ik heb bij bureaublad (rechtermuisknop) eigenschappen->pictogrammen schikken het vinkje weggehaald bij 'bureaubladpictogrammen weergeven'. Wellicht is dat bij jou ook het geval. Dit aanvinken zou het euvel dan verhelpen....
rose