Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de batterij ontladen in Windows XP?

Sinds een paar weken heb ik een netbook. In eerste instantie stond daar Linux op. Met veel moeite hebben we dit kunnen vervangen door Windows XP. Maar....ik kan nergens vinden waar ik de batterij kan ontladen. Wie heeft de oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
527

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Verrassing: gebruik het netbook alleen op de batterij en zonder netsnoer... na een uurtje of 3-6 is hij leeg...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je veel stroom verbruikt (DVD's kijkt, draadloos werkt, je harde schijf scant) kan je batterij ook eerder leeg zijn. Als je netbook uitgaat omdat ie geen stroom meer heeft, is ie leeg. ;-) Wordt het niet beter, moet je er wel snel mee teruggaan, want op accu's/batterijen zit vaak maar 6 maanden garantie.
gewoon ervoor zorgen dat je screensaver niet aanslaat, en dat je beeldscherm niet dimt of op zwart gaat wanneer je de klep dicht heb... of je laat de klep gewoon open staan. speel een dvd op de achtergrond af of een spel.
moet je eens kijken hoe snel hij dan leeg loopt :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding