Wm media player afspelen muziek op volgorde van artiest dan titel van het nummer?

ik heb na een ssd plaatsen in mijn pc door schone installatie uit te voeren het probleem ik met afspelen van muziek de nummers niet meer op naam van artiest en titel zie maar het tegenovergestelde heb hij speelt de nummers af met titel en dan de naam van de artiest heb google geraadpleegd maar kom er niet uit! foto 1 was voorheen foto 2 is na installatie

Picture for question
een jaar geleden
1.4K
SimonV
een jaar geleden
Organiseren -> Sorteren -> Albumartiest werkt dus niet? Als je er niet uitkomt: je zou AIMP kunnen proberen.
https://www.downloaden.nl/mediaspeler/aimp/

Geef als eerste antwoord