xp professional opstartscherm veranderen

Ik moet nu gebruikersnaam typen; waar is het pictogram gebleven?
Ik kan niet als administrator inloggen, want mijn a op het toetsenbord is kapot. Ik moet elke a met ctrl-v plakken en dat werkt niet in het opstartscherm.

Toegevoegd na 11 minuten:
aanvulling op de antwoorden:
- ik heb een laptop, dus nieuw toetsenbord is lastig
- ik kan alleen nog op het account van de kids, die hebben geen a in hun naam, maar kunnen niks veranderen in het systeem. Ik wil gewoon het opstartscherm terug met een rijtje namen die je kunt aanklikken. Nu moet ik in een opstartscherm de naam intiepen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik heb dat ook gehad
het is een setting ergens die je terug aan moet aanvinken
maar waar precies ben ik vergeten

Toegevoegd na 3 minuten:
ik meen dat het onder
Start>Configuratiescherm>Useraccounts> is in te stellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

een nieuw toetsenboard kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van het scherm veranderen gaat je toetsenbord niet werken. vraag is mij ook een beetje onduidelijk. maarjha ik zou zeggen koop een nieuw toetsenbord of haal je paswoord er uit, dan hoef je niks te typen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 toetsenbord vervangen
heb je meerdere accounts ?
Als je ingelogd ben kijk even onder config scherm gebruikersaccounts of je daar iets kan wijzigen in de manier waarop gebruikers zich aanmelden.
capthavoc
13 jaar geleden
Probeer eens om alt+97 te doen. (Dus alt inhouden, dan de 9 intikken en vervolgens de 7 en dan weer de alt loslaten.)
En voor een hoofdletter A heb je alt+ 65 nodig.

Toegevoegd na 1 minuut:
(Gebruik hier wel de cijfers van je numerieke toetsenbord (Dus de cijfers aan je rechter hand).)