Ik heb een Apad tablet die op Android werkt die nu is vastgelopen. weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Hij start wel op maar loopt vast.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

In de gebruiksaanwijzing staat hoe je de fabrieksinstellingen moet resetten.
Als dit niet lukt even contact opnemen met je leverancier, kun je hem onder garantie laten maken. Hopelijk hebben ze een contract met Dynafix, die is goed en snel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja helaas, dat krijg je als je een goedkope Chinese kloon van de iPad koopt! ;-)
Zit er geen software bij om 'm te resetten?