Hoe kan ik Windows 7 Home Edition oem 64 bit als 32 bit installeren?

Op andere pagina's en internet geeft men aan dat tijdens installatie je hier een optie voor krijgt. Kortgezegd krijg ik die dus niet, wellicht omdat mijn dvd de OEMversie is. Dus is dit echt mogelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

De keuze 32 bit of 64 bit wordt gegeven tijdens de installatie. In jouw geval heeft die al plaats gevonden en is dit dus niet meer te veranderen. Je zou met de DVD een nieuwe installatie kunnen uitvoeren maar dan zou ik bij de leverancier navragen of dit met de meegeleverde DVD mogelijk is.
Los hiervan staat natuurlijk de vraag waarom je dit überhaupt zou willen.