Kan ik mijn muziek in Windows 7 (verkenner) sorteren op duratie?

Ik zou het graag willen doen om een vraag van een andere Goeievrager proberen proberen op te lossen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit kan zeker! De eigenschap afspeelduur wordt alleen standaard niet weergegeven. Wat je moet doen is rechtsklikken op de naam van een eigenschap (In het geval van de afbeelding 'Naam') en afspeelduur aanvinken. Vervolgens kun je op de naam van de eigenschap afspeelduur klikken om de lijst met muziek te sorteren in de verkenner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In Windows Media Player kan het wel.
Even alle nummers selecteren en dan even zoeken waar het staat.

In de explorer van w7 zelf kan het naar mijn weten niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Windows XP kan het zeker wèl met verkenner. En dan zal het zeker ook lukken in Windows 7, omdat ik mij niet kan voorstellen dat XP iets kan, wat W7 niet kan.

-Ga naar mijn computer, en open de map met je muziek
- Kies de tab "beeld" links bovenin, en kies "details"
(dus geen lijstweergave of miniaturen)

Nu kun je sorteren op naam, jaar, titel album, track-nummer, artiest, grootte bestand, bestandstype en duur van de nummers. Succes!