Weet iemand wat ik kan doen bij msn messenger 2011, ik wordt voortdurend aan- en afgemeld. Ik krijg nog niet de kans om met iemand te spreken.. :s!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

probeer msn te deinstaleren en dan ineens 2011 te instaleren. waarschijnlijk heb jij je msn geupdate naar 2011 en zo deed ik het ook en had het zelfde probleem. maar het kan ook af hangen van de persoon met wie je probeert te praten.
als je merkt dat het bij iedereen is probeer eerste methode als het bij 1 iemand is blokeer die persoon log uit of blijf in gelogt en wacht zo 1 dag en deblokeer hem terug . dan zou het opgelost moeten zijn