Na ontkoppelen extern schermen denken programma's dat ze alsnog daar moeten openen, hoe voorkom ik dit?

Elke dag sluit ik een groot extern scherm aan op mijn laptop.

Soms ontkoppel ik het grote scherm maar dan heb ik er nog programma's in open staan.

Als ik nu de programma wil openen dan denken ze nog dat ze in het grote scherm staan en worden daar actief.
Ik kan ze meestal pas zien op mijn laptopscherm als ik ze maximaliseer.

Ik wil ze gewoon normaal zichtbaar kunnen maken, maar ik kan ze niet verplaatsen oid.

Weet iemand een oplossing?

Windows Vista

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Wat bij mij helpt is dat ik na het loskoppelen opnieuw ga "detecteren."
- Rechterklik op het bureaublad
- Linkerklik op

Dit is overigens zo in Windows 7, maar volgens mij werkt het ook voor vista.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Configuratiescherm, Beeldscherm, Instellingen en dan in de balk nummer 1 kiezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat werkt niet.