Kan ik het tijdstip van automatische updates Windows Vista wijzigen?

Ik weet niet beter dan dat deze updates geinstalleerd worden bij afsluiten van een computer plaatsvinden maar bij mijn moeder begint hij ineens te downloaden en te updaten terwijl ze bezig is op de computer. Vervolgens sluit hij af en start weer vanzelf op. Kan ik dit wijzigen in dat hij het doet wanneer ze afsluit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige updates worden pas bij het alsluiten geinstalleerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste worden dan pas geinstalleerd domtic maar bij mn moeder gaat het er gewoon spontaan tussendoor en dat is irritant!

Antwoorden (1)

Onder configuratiescherm>windows update Kan je die instellingen naar eigen idee aanpassen.
Je kan het zelfs daar uitzetten