Naar de winkel met je bon en er af laten halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meest voor de hand liggende en logische oplossing, maar iets zegt me dat vraagsteller geen bon bij zijn/haar T-shirt heeft...
als je met de bon terug gaat naar de winkel, halen zij hem er voor je af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet zelf doen. Bonnetje meenemen en teruggaan naar de winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je een beveiligingsclip die dwars door de kleding gaat of degene die zich in de naad op zo'n label bevindt?

Wat de 1e mogelijkheid betreft:
naar de winkel gaan (liefst met het kasticketje) en hem er daar met de aangepaste apparatuur laten verwijderen.

Wat de 2e mogelijkheid betreft:
Knip het label met een stevige metaalschaar tot vlak tegen de gestikte naad van het shirt af en let gewoon op dat je nergens in de naad of in de stof van het shirt knipt.

Beschik je zelf niet over zo'n schaar ga dan eens langs bij een schoenmaker of een leerlooier, die kan je vast wel uit de nood helpen.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2de mogelijkheid lijkt me een slecht advies ;)
Je gaat naar de winkel en laat de bon zien dat het shirt is betaald en men verwijdert voor jou de clip. Ga je er zelf mee aan de slag dan kun je het shirt helemaal vernielen want uit de beveiligingsclip kan een onwisbare vloeistof komen die het shirt helemaal waardeloos maakt.