Tot hoe lang duurt de actie van Kruidvat met de extra Voordeelkaart??

Ik heb zo'n kruidvat extra Voordeelkaart waar best veel punten op staan. Alleen staat er (nog) niks leuks bij waar ik mijn punten voor wil inwisselen, ik wil dus nog even wachten.
Maar als dan opeens de actie stopt, dan heb ik dus voor niks gespaard!!
Tot hoe lang duurt deze actie ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
1.4K

Het beste antwoord

Jouw extravoordeelkaart is geen actie. Het is een klantenkaart en die blijft gewoon bestaan. Je kan dus gewoon doorsparen. Kijk maar op de site. Hoe hoger je puntenaantal , hoe meer je er voor terugkrijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gespaarde punten zijn 3 jaar geldig. Punten ouder dan 3 jaar komen te vervallen. Als je langer dan 2 jaar jouw extra voordeelkaart niet laat scannen bij jouw aankopen bij kruidvat vervalt het aantal opgebouwde punten