Littekens door puisten Iemand een wondermiddel?!

ik ben een kind en ik heb duizenden puisten op m'n voorhoofd . ik ben naar de huisarts geweest en ik heb minocycline gekregen maar ik heb veel lidtekens op m'n voor hoofd en ik weet dat ze niet meer weg kunnen :( maar er zijn wel producten die de littekens kunnen verminderen weet iemand een wondermiddel?
en Heeft iemand ervaring met minocycline?
gaan de littekens vermidderen door ze te masseren?!
Alles is welkom !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Annswers
13 jaar geleden
Ik vind het wel grappig dat jij litteken als lidteken schrijft want eigenlijk zou dat ook logischer zijn. Een teken op een lid.

Antwoorden (6)

Royal Jelly, oftewel Koninginnegelei. Je kunt het bij de apotheek bestellen. Neem wel de pure, zonder toevoegingen.

Werkt perfect tegen littekens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de schoonheidsspecialiste kun je microdermabrasie laten toepassen. Dan wordt met kristalpoeder de huid a.h.w. geschuurd en worden de littekens op den duur minder/ondieper (is een pijnloze handeling).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lees op onderstaande site goede berichten over PCLE creme en ook een aantal collega's vinden het superspul. Je zou het eens kunnen proberen...En de prijs is ook redelijk om eens uit te proberen of het werkt bij je. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PCLE creme van biodermal helpt goed tegen littekens. cacaoboter kan op zich ook helpen, alleen is dat redelijk vet, en werkt dus niet zo goed in verband met de andere puistjes. Ik hoop dat je er iets aan hebt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bio-Oil draagt bij tot het verminderen van alle soorten littekens. Ook is het zeer effectief voor het behoud van elasticiteit van het littekenweefsel op gewrichten en andere plaatsen waar veel beweging plaatsvindt.

Aanbrengen

Masseer Bio Oil tweemaal per dag, voor een minimumperiode van 3 maanden, cirkelsgewijs in op het litteken en de omringende huid, voor het gewenste resultaat. Recente littekens hebben een grotere kans op vermindering binnen een kortere tijdsperiode, maar oudere littekens hebben ook baat bij regelmatig gebruik van Bio-Oil. Bij nieuwe littekens mag Bio-Oil pas gebruikt worden als de wond eenmaal genezen is. Bio-Oil mag nooit op een beschadigde huid gebruikt worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rozenolie van weleda