Alle grote pompstations zijn open.. Soms zijn er kleintjes in dorpjes die savonds dicht gaan. Maar degene langs de snelwegen en langs de Ring die zijn altijd 24/7 open
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

scheelt per pompstation.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Langs de autoweg wel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval die langs de snelwegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan per gemeente verschillen, maar je kan er wel vanuit gaan dat de openingstijden op zondagavond gelijk zijn aan die van ma t/m do.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons in het dorp zijn ze tot half 10 s avonds open op zondag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de "biblebelt" valt dit flink tegen, zo stond ik eens boven Apeldoorn zonder benzine met helaas veel gesloten pompen. Een tinq bracht uitkomst: dus de onbemande pompen wel (tango, tinq, firezone, enz).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De tango is 24 uur per dag open .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verschilt. Sommige pompstations wel, andere niet. Ligt er ook aan waar. Langs de snelwegen zijn ze volgens mij wel altijd open.