Je bedoelt 'zwanger'?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jazeker. Gordon, Boudewijn de Groot en Andre Hazes zijn allemaal zanger geworden en veel mensen beleven hier nog dagelijks plezier aan. En dat zijn slechts drie voorbeelden uit Nederland.
Het is ook ethisch verantwoord, en maatschappelijk geaccepteerd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedoel je zwanger?De Chinese arts Chen claimt een techniek te hebben gevonden om mannen een succesvolle zwangerschap te geven. Om zijn techniek in praktijk te brengen zoek Chen nog sterke mannen met een duidelijke kinderwens en 24.000 dollar in de achterzak.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Natuurlijk kan een man zanger worden. Hiervan zijn legio voorbeelden. Of dit ethisch verantwoord is, hangt van het uiterlijk en uitstraling van de zanger in kwestie af. Bij sommigen heb ik mijn twijfels.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat een geweldige vraag! Bedoelde je zanger, zwanger, langer, banger of ranger? Doorhalen wat niet van toepassing is. Of is dat niet ethisch verantwoord?