Bestaat Big Foot?

Wie kent hem niet; het cryptozoölogische wezen, de reusachtige 'aap-mens', die ergens door de bossen in Amerika zou lopen.
Duizenden foto's bestaan er van, al dan niet gemaakt van een man in een carnavalspak, maar onderzoekers houden vol dat er foto's en bewijzen van bestaan die tot nu toe niet te verklaren zijn.
Enkel met dat er werkelijk een zogenaamde Big Foot door de bossen zou struinen.

Een vreemd wezen, achtergebleven van evulotie?
Mooi kinderverhaaltje voor het slapengaan?

Laat je horen!

Hierbij toegevoegd, een van de meest bekende foto's van het beest waarbij door wetenschappers beweerd wordt dat het absoluut niet gefaked kan zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij dit soort mythische wezens wordt het feit dat ieder organisme op deze aardbol ouder wordt en sterft, nogal eens over het hoofd gezien. Dat filmpje is gemaakt in 1967, de aap ziet er nogal volwassen uit en de kans dat deze nog steeds leeft is alleen daarom al erg klein. Natuurlijk kan dit ook gewoon een ontsnapte aap zijn of zo. Meestal zijn er heel gewone verklaringen te geven voor dergelijke verschijningen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het is heel opmerkelijk, dat websites die met deze onzin aankomen, ook beweren dat er aliens rondlopen op aarde die graancirkels maken, dat er vliegende schotels rondvliegen, dat de regeringen dat allemaal geheimhouden, dat er springstoffen zaten in het WTC en dat de maanvluchten nep waren.
Aan de ene kant geloven ze niets van derden, aan de andere kant moeten wij de onzin die zij op hun website plaatsen maar voor zoete koek aannemen.
AWM
14 jaar geleden
Als hij bestaat, of bestaan had waren er zeker "resten"van hem gevonden. Hetzij een skelet, uitwerpselen etc, ik schaar dit in het rijtje, monster van Loch Ness e.d waarvan het bestaan ook nooit is bewezen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onderzoekers hebben wel eens haren aangeboden gekregen van een bigfoot , helaas na onderzoek bleken het hondeharen te zijn . Maar bigfoot is onzin want over zijn opa en eventueel partner met kinderen word nimmer gesproken . Holywood heeft er een mooie thema bij ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als hij bestaat, dan bestaat barbapapa ook! ik geloof het dus niet.