Waar vind ik site's om te oefenen met nederlandse taal?

Mijn dochter komt regelmatige maar huiswerk thuis van de nederlandse taal. Ik vind dit super om te doen maar kan haar huiswerk niet gaan zitten maken. Zijn er site's waar ik zelf zulke opdrachten kan doen. Wel op mijn niveau natuurlijk. Mocht ik ooit van baan veranderen zou ik best leraar nederlands willen zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Een heel goede site, waar leraren Nederlands ook naar verwijzen, is: jufmelis.nl
Succes toegewenst!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thx

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is voor mij een beetje moeilijk om jouw niveau t e bepalen, maar op de site van het taaluniversum staan allerhande links, om op verschillende niveaus, online je Nederlandse taal te verbeteren .
Zie: http://taalunieversum.org/koppelingen/42/online_lesmateriaal_sovo
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.