Wat vinden studenten op vakantie het belangrijkste?

Wat vind je het belangrijkste met vakantie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Je kunt niet alle studenten over één kam scheren. Ik vind het belangrijk dat ik het rustig aan kan doen, geen schoolwerk en deadlines. Ik vind het erg leuk om de omgeving te verkennen, leuke dingen/activiteiten te doen en te winkelen (tsja, ik blijf toch vrouw hé ;)). Een dagje strand is ook heerlijk. Er zullen vast studenten zijn die alleen maar uitgaan, drinken en overdag op het strand bijslapen, maar zo zijn we niet allemaal!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Bier en tieten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zullen ongetwijfeld studenten zijn die op vakantie allerlei culturele tochten gaan maken... maar over het algemeen is het: vrouwen, sex en heel veel zuipen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 En waarom heb je het nu alleen over manlijke studenten en niet over vrouwelijke studenten :-P
Wat vinden die belangrijk? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou.... ook heeeel veel zuipen en heeeeel veel sex :)
oke... met mannen dan meestal.
Het is wel een beetje afhankelijk van het soort student, deze kun je namelijk niet over een kam scheren denk ik.
de meeste jongeren willen inderdaad drank, uitgaan en sex.
Sommigen gaan op actieve vakantie en gaan mountainbiken en klimmen en weet ik veel wat.
Anderen gaan cultuur opsnuiven
Anderen gaan backpacken
Anderen gaan voor een maandje werken in het buitenland

Toegevoegd na 15 seconden:
oh ja, de prijs is wel belangrijk voor de meeste studenten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle hierbovengenoemde antwoorden. Maar vergeet je condooms niet. Dit lijkt mij het allerbelangrijkste. Fijne vakantie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf hou ik van een gecombineerde vakantie. Overdag plaatsen bezoeken, maar natuurlijk ook gewoon lekker aan het strand liggen. 's Avonds lekker (uit) eten en daarna lekker van het uitgaansleven gaan genieten, al ben ik niet iemand die zich helemaal lam zuipt enzo.

Maar een combinatie is ook heel goed mogelijk ;) Ben trouwens 20 jaar.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het zelf op vakantie belangrijk dat ik iets nieuws ontdek. Voor mijn geen zuipvakantie op Kreta oid. Mij lijkt het leuker om bijvoorbeeld een keer naar een Kaukakusrepubliek te gaan en daar te ontdekken hoe de mensen daar leven.