Waar kan ik een leuke busreis vinden voor mijn moeder(53) en voor mij (24) in engeland?(zie uitleg)

Ik ga voor het eerst alleen met mijn moeder op vakantie naar engeland. Mijn moeder vond het wel leuk om een busreis te maken met een nederlandse gids erbij. ik heb de reizen bekeken, maar de beschreven reist oogt nog al saai (er waren er 3 ofzo allemaal nog het zelfde).

En die saaiheid houd in, dat we elke keer weer ergens gaan kijken kathedraal enz, en een bijbehorend verhaal.

Ik vind dat 1 keer leuk maar niet een hele week...
(dit heb ik overigens al aangegeven)

Kijk onze leeftijden verschillen nogal (logisch)
Ik ben totaal geen feestbeest maar wat ik hier boven beschreven heb is mij te saai..

Ik zoek iets leuks in engeland en wat voor ons allebij leuk is!

Alleen dat ''leuks'' ik heb nog geen idee wat dat moet zijn?

Misschien dat iemand een goed idee heeft?

Laat het maar weten, misschien dat ik er iets mee kan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar wil je naar toe in Engeland? Maakt nogal uit of je naar de "countrysite" gaat of liever een stad bezoekt. Er zijn genoeg mogelijkheden om het voor jullie allebei leuk te maken. Wil je rondreizen of een specifieke plek bezoeken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rondreizen

Het beste antwoord

de georganiseerde busreizen zijn allemaal gebaseerd op het, in korte tijd zoveel mogelijk bezienswaardigheden bezoeken, dus kun je beter naar engeland toegaan en met de bus en metro naar de bezienswaardigheden toegaan die jullie allebei willen zien en verder zelf je tijd indelen. Bereid je dan wel goed voor en maak een schema, fijne vakantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Moet het perse een busreis zijn:
met even googlen op rondreis engeland kwam ik op een weekje eilandhoppen op de 4 eilanden van Guernsey.
Alles geregeld maar wel doen waar je zelf zin in hebt
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eilandhoppen?
anneliez
12 jaar geleden
Ja gewoon van het ene eiland naar hetandere, Guernsey heeft een heel goed klimaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, oke dan is mijn antwoord bevestigd. En bedankt.
anneliez
12 jaar geleden
maar er is nog wel meer te vinden met n middagje zoeken
Je wilt een rondreis. Ik zou dan in ieder geval zorgen dat Londen in het pakket zit, zowel voor jou als je moeder zeker niet saai. Wellicht is er ook de mogelijkheid een toneelvoorstelling of musical te boeken. Ook het bezoeken van kustplaatsen is een optie: zowel voor natuur als vermaak is dat een goede combinatie. Breng afwisseling aan: een keer naar een bezienswaardigheid, een keer de stad in, een keer naar een kustplaats, een keer naar een engelse tuin, een keer luxe uit eten. Voor jullie allebei leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een busreis is gezellig omdat je met een groep reist, in hetzelfde hotel verblijft en de hele reis met elkaar optrekt.
De bus staat klaar en alles is geregeld. Er zijn zoveel operators met een leuk en gevarieerd programma.

http://engelandbusreizen.expertpagina.nl/
Hier zit vast wel iets voor jullie bij.
Good luck!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MIsschien is dit iets voor jullie. Helaas wel zonder Nederlandse Gids.

Waar je ook aan kan denken is een aantal dagen Londen of Edinburgh. Dan kan je je eigen maatwerk leveren