hoe kan ik een nummer traceren?

Ik heb een telefoonnummervan een "oude" vriend maar ik kan hem nier bereiken en daarom wil ik weten of hij dit nummer nog wel heeft

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Telecom
2K
paulus811
5 jaar geleden
Schrijf m een brief.
Reddie
5 jaar geleden
Het nummer dat je hebt kun je gewoon intoetsen.
Als je de melding krijgt dat dat nummer niet bestaat (of zo iets) dan heeft hij dat nummer dus niet meer.
Als je iemand anders aan de lijn krijgt, zelfde verhaal.
Moeilijker kun je het niet maken.
paulus811
5 jaar geleden
@Reddie, het kan wel moeilijker want waarschijnlijk hoort vs de melding 'dit is de voicemail van 0612345678' en dan weet je nog niks.

Antwoorden (1)

Je zou ik het telefoonboek kunnen kijken waar die woont als je dat nog weet of anders via een telefooncentrale misschien