Toestel niet bij Phonehouse op voorraad. Is besteld, een paar min over 6, zou hij er morgen zijn?

De medewerker moet normaal voor 6 uur een bestelling doen om een toestel de volgende dag te hebben. Nu was het 4 over 6. De manager liet mij weten dat het dan ook nog wel lukt. Wie weet dit zeker?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (2)

Ik denk dat niemand dit zeker kan weten. Hoop doet leven :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb hetzelfde gedaan bij de phonehouse met een geheugenkaart, hij zou in 3 dagen komen, het heeft uiteindelijk 3 weken geduurd, ook met een samsung galaxy tab 10.1, hij kwam 9 dagen te laat... -_- ik zou niet teveel hopen, sorry