Zijn er meer vrouwen die Nikes dragen dan mannen? Is het een vrouwenmerk?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

In de vrije tijd zijn het toch vaak vooral mannen die Nikes dragen. Maar origineel is het natuurlijk een sportmerk. En dan zal het wel redelijk gelijk liggen. Dit omdat Nike schoenen maakt voor allerlei takken van sport. Om te weten of vrouwen daadwerkelijk vaker Nikes dragen zou je moeten turven. Iedereen die je in je omgeving ziet met Nike schoenen indelen in de categorie mannen en vrouwen. Als je dit bij genoeg mensen doet en ook vooral verschillende mensen en niet één groep vrienden (want dan kan het zijn dat de een Nikes draagt omdat de ander dat ook doet) heb je een goed beeld van het aantal mannen en vrouwen die Nikes dragen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee. Lekker simpele vraag.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als uitgaat van het feit dat de nieuwe man ijdel is, zal het dus omgekeerd zijn en hun imago vergroten door merkgyms te dragen. Nike is de godin van de overwinning.