Stel dat je een appartementje gehuurd hebt aan zee voor een weekje en het regent zeer veel, welke activiteiten kan je dan doen ?

Zowel binnen als buiten het appartement bedoel ik daarmee en voor kinderen van 9 en 12 jaar oud.
De film, plopsaland, regenwandelingen,gezelschapspelletjes heb ik al voorzien
;-)

14 jaar geleden
in: Sport
1K
rubia
14 jaar geleden
Oeps .... ik ben Belgische en zal hier aan de kust verblijven.

Het beste antwoord

Nodig een paar andere kinderen uit, waar je vervolgens een leuk spelletje "ganzebord"mee speelt.
Nodig 1 dobbelsteen en wat snoepjes en kleine presentjes.
Maak een bord met de snoepjes en doe er een paar kleine presentjes in, ook een paar leuke doe opdrachten er tussen flanzen.
Het aantal ogen is het aantal snoepjes, en misschien wel een presentje!, of opdrachtje.
Weet zeker dat ze dat leuk vinden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Subtropisch zwembad, zeeaquarium, en check eens uitmetkinderen.nl (mijn favourite site, moet je even zoeken op niet weersgevoelig) naar een leuk restaurant (met wokken aan tafel of zo) bowlen of ga naar de action en koop daar knutselmaterialen of huur een playstation bij de dichtsbijzijde videotheek?

Toegevoegd na 1 uur:
Kartbaan (overdekte) in de buurt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afhankelijk van waar je zit.
Je zou de (website van de) lokale VVV kunnen bezoeken om te kijken wat er allemaal in de buurt te doen is in geval van slecht weer.
je zou een DVD-speler (laptop) met films mee kunnen nemen, boeken, spelletjes inderdaad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hallo,
ik ben zelf nog een kind maar dan van 14 jaar
en als ik met mijn ouders op een appartement aan zee zou zitten en op voorhand weten dat het zou regenen zou ik voorstellen dat ze een vriend of vriendin meenemen zo zijn ze blij en de ouders meestal ook ,
ik ben naar Oostenrijk gegaan met mijn ouders voor 7 dagen iedere dag regende het ,
We hebben dan naar het plaatselijk shopingcenter gegaan [als je van shoppen houd ] En naar het plaatselijk golfslagzwembad ge gaan ,
het is niet omdat het regent dat het geen leuk weekendje kan worden !!