walter
10 jaar geleden
Dank je, dat is hem inderdaad.
Weet je toevallig ook hoe de 1.0-versie, dus zonder die draaiknoppen, heet? Of heet dat hetzelfde?
bamibal
10 jaar geleden
Er zijn heel veel goedkopere kopieën van verschenen, met allemaal andere namen. Maar dit is het origineel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En ze zijn nog steeds te koop in speelgoedwinkels :-).
Antoni
10 jaar geleden
walter, ze lijken te koop met namen als "wisbaar tekenbord", "uitwisbaar tekenbord", "magisch tekenbord" en "magnetisch tekenbord". Vaak met een bepaald thema van bijvoorbeeld een nieuwe kinderfilm. Dan is het onderdeel van de merchandise van die film.
walter
10 jaar geleden
Hartelijk dank allen.
Het antwoord is vaak makkelijker dan het lijkt :-)