krijg je met call of duty black ops 2 hardened edition ook gratis dlc?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Je krijgt een aantal exclusieve dingen bij de Hardened editie. Als DLC krijg je 2 maps erbij. Namelijk NukeTown Zombies en Nuketown 2025. Zie lijst hieronder voor volledige inhoud.

De Black Ops 2: Hardened Edition bestaat uit:

Call of Duty: Black Ops II Collectible Steelbook
Official Soundtrack by Jack Wall with theme by Trent Reznor
Limited Edition Coins
Bonus in-game content: Nuketown Zombies & Nuketown 2025
Exclusive Xbox LIVE Claw Avatar Prop en Zombies Avatar Costume