een ziel ziet eruit zoals jij hem in je gedachten hebt. Er is nog nooit iemand die een "ziel" gezien heeft namelijk. Dus een erg nuttig antwoord zul je niet krijgen denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een ziel lijkt nog het meest op een geest.

Toegevoegd na 5 minuten:
http://www.goeievraag.nl/vraag/ziet-geest-eruit.53416
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en hoe ziet die eruit dan want die kom ik ook niet dagelijks tegen
Ik denk dat nog nooit iemand een ziel gezien heeft.
Wel zeggen ze wel eens god wat een arme ziel is dat ,maar dan is het duidelijk een persoon waar men medelijden mee heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die van mij is zwart. Geeft dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang hij niet afgeeft kan het geen kwaad.
Voor zover mijn kennis reikt heeft niemand ooit een ziel waargenomen.

Dit betekent A) dat het niet zeker is of er wel zoiets bestaat als de ziel, en B) dat als er al zoiets als een ziel bestaat, niemand dit fenomeen ooit heeft mogen waarnemen.

Wij weten dus niet hoe een ziel - als deze al bestaat - eruit ziet. Wie weet komen er er ooit achter.